peNgikutPengikuT sH@H Official bLogspot yaNg DikaSIhi & DisaYanGi !!!

iMBas KemBali maSa daHulU kaLa !!

get this widget here

Monday, March 14, 2011

kOnvOkesYen !!!!

~27.03.2011~
huHh!!! 27hb 3, hari yg aku tngu2 tlahpun mnjelang tiba, slama hampir stahun aku tngu2 akhirnya
 hampir tiba, Alhamdlilah.. xlama lg aku akan mndapat segulung sijil!!huhu, besh gla!! hek3...
hMm...psiapan aku blm lg lngkap...haha, xpala, lmbt lg, sempat kowt..hehe..
eRm..bknnya apa pon, nk bli bju, sluar n kasut jew..:)...
eRmM....26 hb 3 raptai di Politeknik Engku Omar, Ipoh.. 27 bru hari konvo di tmpat 
yg sama..
perghHh....gementar pOwn ad gak neyh..
hehe..yelah, fstime neyh..
mahu xgmentar, gmentar bcampur seronok!!!hahahaha
lpas konvo ny xthu lar kemana plak arah tuju aku!!hehe..
di mna bumi dipijak, disitulah aku..hahahaha!!!
niat di hati pasni ak memg nk smbung stdy lg, kata org,
alang2 mnyelup pkasam, biar smpai lengan....hehe..
!!xrugi mnuntut ilmu!!
mudh2han ak dpt smbung lg..
InsyaAllah...
mudh2han ak dpt pkerjaan yg bek hndaknya..
dah puas dah mnanam angur,hek3..
hMm...2jelah yg ak nk gtw, xtw nk gtw ap g dah..haha
(bluRrRrr.....)
oklah, jmpa lg next update!!:)
doAkan kejayaan ak eh..hehe..
as Salam...
may Allah bless u aLl..:)

No comments:

Post a Comment